Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod ett potentiellt instrument för switchande?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Låter i alla fall så på inblandade i denna diskussion på ipod.se:
http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=41667

Kul att se att iPod:ens kvalitet och användarvänlighet gör att folk öppnar ögonen för andra Apple-produkter!

• Oregistrerad
  • 2004-07-18 22:15

Personligen hade jag aldrig öppnat ögonen för Mac om det inte vore för iPoden. Nu sitter jag ju här med en powerbook och kan inte bli nöjdare! Så, visst är iPoden en bra entré in i Apples underbara datorvärld och fler lär det väl bli nu i och med faceliftet på den också!

• Oregistrerad
  • 2004-07-19 10:38

Själv håller jag tyst om Mac ganska ofta. De PC gubbar jag känner bara "vet" att Apple är skit. Det spelar ingen roll att de får installera om sina system 4 gånger under ett 1/2 år. Samma gubbar är paniskt skräckslagna inför iPod.

Jag tror nog att en Appleanvändare är kreativ och nyfiken av sig.

Finns det några Appleanvändare som är ekonomer? (Konstig fråga men jag har mina skäl )

Höll på att ta över din tråd här utan att svara på frågan.

Ja - en nyfiken och kreativ person är en potentiell Macanvändare och iPod måste vara en bra inkörsport till Mac bruk!

Jag kan sätta bevis på att iPod är en bra inköpsport för andra Macprodukter. Jag har användt PC hela tiden och förra året köpte jag en iPod. Och nu inom 2 månader ska jag köpa en iBook. Detta beror främst på Apples kvalitativa produkter.

1
Bevaka tråden