Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spökande skärmsläckare.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-07-26 19:57

Hej!
Ibland när jag håller på med datorn så börjar skärmsläckaren helt av sig själv av någon anledning och fastän att jag samtidigt håller på att skriva. Jag har inte märkt någon spec. mönster utan tycker att den slår på sig lite nu som då. Har i systeminställningarna slagit av skärmsläckare utan resultat. Har nyaste uppdateringarna av OSX. Någon som vet vad det kan bero på? Finns det något snabbkomando för att slå på skärmsläckaren som jag av misstag råkar komma åt?

  • Oregistrerad
  • 2004-07-26 20:06

Du har kollat så du inte har den inställd på att hoppa igång när muspekaren når någon viss region ("aktiva hörn")¿¿¿

  • Oregistrerad
  • 2004-07-26 21:48
Ursprungligen av Pär:

Du har kollat så du inte har den inställd på att hoppa igång när muspekaren når någon viss region ("aktiva hörn")¿¿¿

Där var det nog! Det var aktiverat i alla fal. Har slagit av det och hoppas på att det inte kommer igen. Tack!

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-07-26 20:19

Hände likadant här, men det visade sig vara Sallingclicker som tappade kontakten med mobilen, och satte då igång skärmsläckaren. Så har du telefon med Bluetooth och SallingClicker, så kolla det.

1
Bevaka tråden