- Christofer
- Medlem ●
- Katrineholm
Här kan klanmedlemmar av [99] snacka ihop sig om lagspel och kommande sammandrabbningar i Battlefield 1942 / Road to Rome.
I detta forum snackas det endast om saker relaterat till [99]-klanen. För andra diskussioner om Battlefield 1942 / Road to Rome så är "Allmänt om spel" en mer passande avdelning.
Jag vill bara med på 1942 listan också.
Har ju blivit uppraggad av en viss flickvän till någon för spel.
Spelar med Ciryon nu och då.
Vi som spelar Silent Heroes då? Får inte vi prata ?
Vi som spelar Silent Heroes då? Får inte vi prata ?
Det tillhör ju BF, så det är bara prata på så länge det är [99]-relaterat...
Jag + TK är ett faktum... kanske ska hålla sig till RTS spel av en anledning
Jag var en hejare på TK igår.. Lyckades bomba fel bas med ett bombplan.. inte bra...
Jag är impad bara av att du träffar *någonting* med planet, det lyckas aldrig jag, brukar vanligtvis krascha efter ett tag...
Hoppas att mitt hotell i GÖTEBORG har internetkoppling eller någon snäll 99mac själ kan erbjuda mig lite förnöjelse när jag ska spendera 4 hotellnätter i Sveriges Framsida. (Fjäska jag nääää)
Minst på Torsdag.
För Amicita tar jag lätt... Johan K är inte så svår han heller. Gömmer sig mest i sin stridsvagn.
Släpp mig inte i närheten av ett flygplan bara. *skrattar*
Som transport medel kanske men inget annat.
Hoppas att mitt hotell i GÖTEBORG har internetkoppling eller någon snäll 99mac själ kan erbjuda mig lite förnöjelse när jag ska spendera 4 hotellnätter i Sveriges Framsida. (Fjäska jag nääää)
Minst på Torsdag.
För Amicita tar jag lätt... Johan K är inte så svår han heller. Gömmer sig mest i sin stridsvagn.
Släpp mig inte i närheten av ett flygplan bara. *skrattar*
Som transport medel kanske men inget annat.
Vad ska jag svara på det då? jo att du kommer att DÖ!
Så jag hoppas att du får tag i en uppkoppling så att jag kan få bort din kaxighet
när spelar ni cirka? om jag är runt dattamaskinen då kan jag hoppa in på ett hörn..
Nähä det blir inget BF för mig ikväll. Det verkar vara port 80 som är öppen på hotellet.
Sufra kan jag men inget mer inte ens kolla mejl eller för den delen använda iChat.
Känner mig lite stympad kan jag säga. Så torsdag är det BF dags. Finns det någon snälla 99mac Gbgare som kan låta mig vara på besök för lite spel??? *deseperat*
Nähä det blir inget BF för mig ikväll. Det verkar vara port 80 som är öppen på hotellet.
Sufra kan jag men inget mer inte ens kolla mejl eller för den delen använda iChat.
Känner mig lite stympad kan jag säga. Så torsdag är det BF dags. Finns det någon snälla 99mac Gbgare som kan låta mig vara på besök för lite spel??? *deseperat*
Kom igen göteborgare, hjälp den stackars Norrlänningen i knipa.
Igår kväll var det riktigt kul. Många inne och spelade.
Tyvärr blir det inget spelande för mig ikväll tror jag. Ska se på fotboll
En leverantör på jobb som bjuder. Blir andra fotbollsmatchen jag ser live.
Men, är det nån kvar å spelar när jag är tillbaka så blir det kanske spel för min del..