Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trådlöst från Sonys PD170?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har fått företaget att köpa in en fin Sony PD170 DVCAM. Dom har äntligen börjat se nyttan med en kamera, och bad mig skaka fram priser på nån slags enhet eller liknande, som möjliggör att sända trådlöst. Alltså kunna köra live-sändning till t.ex. en mediaserver utan en lång rackarns sladd som hänger efter.

Vilka produkter finns det?

• Medlem
  • Trollhättan
  • 2004-08-20 21:10

Budgetvarianten från Claesohlson och siba finns ju alltid för en 700 spänn eller nåt. Men det är klart att vill man ha bättre grejer så får man punga ut med mer kosing, vet inte om audiolimited säljer några trådlösa system till video, ljud är dom dock väldigt duktiga på. Skall finnas nåt annat märke som jag inte kommer på nu också...ska fundera och återkomma

Ursprungligen av Luzer:

Budgetvarianten från Claesohlson och siba finns ju alltid för en 700 spänn eller nåt. Men det är klart att vill man ha bättre grejer så får man punga ut med mer kosing, vet inte om audiolimited säljer några trådlösa system till video, ljud är dom dock väldigt duktiga på. Skall finnas nåt annat märke som jag inte kommer på nu också...ska fundera och återkomma

Kanon, fundera på. Väljer gärna ett litet mer kvalificerat system än Clas Ohlson-dravlet.

Ursprungligen av Daniel Eriksson:

Kanon, fundera på. Väljer gärna ett litet mer kvalificerat system än Clas Ohlson-dravlet.

Kolla med www.lrtv.se

• Medlem
  • Göteborg, Sweden, Sweden
  • 2004-08-26 13:54
1
Bevaka tråden