Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

DigitalFoto

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fick ett reklamutskick om en tidning som hetter Digital foto, lät fint tyckte jag, fick även med en kortläsare som gåva.
fick tidningen i fredags, öppnade och började läsa, allt i den var riktat till PeZe alla beskrivningar mm,
Stoppade in cd:en för där skulle finnas ett program som hetter Photoshop elements
det fanns där men var bara till PeZe.
Lusläste alla reklampapper med mera Det står ingenstans att det bara är för PeZe
rinde till kundtjänst där dom inte kunde svara på varför det inte står något om vilken dator det gäller

Vad tycker ni om sådant här
Hans

• Medlem
  • Uppsala
  • 2004-08-23 10:11

Sånt där är verkligen trist, och tyvärr inte helt ovanligt.

• Oregistrerad
  • 2004-08-23 20:38

Du hade maximal otur. Jag har även jag köpt en del foto-tidningar med medföljande CD, men då har ialla fall något på den varit även för Mac ägare. Jag tar inget för givet längre, förutom att om inget sägs uttryckligen så tar jag för givet att det bara är för PC-nissar, och hör alltid efter hur det är med tillgång på Mac material. Det är likadant i många olika "fack"-tidskrifter, musik, video etc.

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-08-24 09:19

Men denne tidningen heter faktisk "Digitalgoto för alla", vi hadde og prenumererat på denne (2 nummer), men sa upp pga det bara var pc, pc, og atter pc i den. Den burde hete "Digitalfoto för Windowsanvändare". Men vi fikk en kortläsare i af.
Du kanske kan skriva et lite mail och skicka till dom, och höra vad du får för svar.

1
Bevaka tråden