Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Speltorsdag 26/8 – Battlefield 1942

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag vill egentligen bara tacka för en trevlig kväll... Tack

hehe "hur en camper ska tas" tycker det finaste måste vara Henkes kommentar i samma ögonblick….då han just blivit nerplockad från sin campsite uppe på taket mitt emot kyrkan av undertecknad

Hade fö kanontrevligt. Närhelst det behövs kanonmat nästa gång är man ju lätt på...

Tack för igår! Blev spelande från 19.30 - 00.00 för min del. Phiew!

PS. Hedman, du är en hjälte!

Ciryon

Håller med om att det var skoj, även om jag presterade sämre än vanligt. Måste träna mer.

ja, jag lyckades ha roligt också till trots för ett ständigt hackande tack vara min dator (BF verkar inte funka nått vidare på min MDD2x867 tyvärr :/ ).

Ser dock framemot nästa gång

  • Medlem
  • Malmö
  • 2004-08-27 11:53
Ursprungligen av johan dansk:

ja, jag lyckades ha roligt också till trots för ett ständigt hackande tack vara min dator (BF verkar inte funka nått vidare på min MDD2x867 tyvärr :/ ).

Ser dock framemot nästa gång

Klaga inte! jag kör BF på en iMac G4 800mhz!

Ursprungligen av johan dansk:

ja, jag lyckades ha roligt också till trots för ett ständigt hackande tack vara min dator (BF verkar inte funka nått vidare på min MDD2x867 tyvärr :/ ).

Vad har du för grafikkort? Spelade med samma exakt samma typ av maskin också och det fungerade helt ok i de flesta lägen. Geforce 2 MX.

Ciryon

Ursprungligen av Ciryon:

Vad har du för grafikkort? Spelade med samma exakt samma typ av maskin också och det fungerade helt ok i de flesta lägen. Geforce 2 MX.

Ciryon

hmm, det var som fan, jag har ett gf4mx. jag kör på 800x600 (kom fram till att det konstigt nog gick bättre än 640x480). Men så fort man hamnar i "close-combat" med andra gubbar tex, så sjunkar fps sjukt lågt, det samma gäller om det är mycket stora byggnader/object runt mig... :/

Ursprungligen av johan dansk:

hmm, det var som fan, jag har ett gf4mx. jag kör på 800x600 (kom fram till att det konstigt nog gick bättre än 640x480). Men så fort man hamnar i "close-combat" med andra gubbar tex, så sjunkar fps sjukt lågt, det samma gäller om det är mycket stora byggnader/object runt mig... :/

Jag har också råkat ut för liknande situationer. Vad händer om du ökar upp ett snäpp till 1024x768?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-08-27 12:11

Måste också tacka för igår kväll, jättekul. Ska genast börja träna om man ska våga visa sig här mer

  • Oregistrerad
  • 2004-08-27 16:05

Det var kul, även fastän man är kass

Prova ställ ner detaljnivån om du inte har gjort det.

Jag har iofs 2 GB RAM, vilket kanske hjälper.

Ciryon

Bevaka tråden