Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
I know, Slarti. Var bara det att jag ville poängtera att om vi ska skifta datum så tycker jag att de vi skiftar datum för faktiskt dyker upp; annars kan vi lika gärna ta våra öl och vårt nördsnack den här veckan
Jag har ju inte barn denna vecka, så jag tar det gärna på onsdag, men iof brukar ju Saga vara med, så jag tar det gärna nästa onsdag med. Så därför tar vi det båda onsdagarna såklart.
blev det igår eller? Jag kunde inte komma. Plåtslagaren sm håller på att byta plåt på takkupan på mitt hus ringde och sa att han måste byta hela taket. Ajdå, hem till krismöte... I runda slängar 100 000 buck plus moms.
Vinnies förespråkar jag; billig mat, billig öl (kilkenny) och ingen man känner som kan identifiera en som nörd (:D)
Risken finns att någon fotbollsmatch går samma kväll - då får vi vara någon annan stans eftersom de har en otrevlig vana att visa fotboll på storbild...