Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Minns inte, men om du inte får svar snart och sitter i knipa finns säkert Keynoten att ladda ner och titta på igen. Borde gå lätt att "spola" sig fram till rätt del.
Hette det inte Orbital eller något i den stilen? Har för mig det har vart uppe här på forumet tidigare, och att programmet inte finns tillgängligt ännu. Men det kan ju ha kommit sen dess.
Den utlovade skärmsläckaren verkar inte finnas ännu... Fick ett felmeddelande när jag försökte gå in på programmets webbsida. ("Oops, accidentally uploaded over this file. I'll fix it in a bit.")
Nu har det släppts, men det verkar som om man måste köpa programmet för att få skärmsläckaren Jag har iofs inte hunnit testat demoversionen som man kan ladda ner...
Ok... Det finns en demo på skärmsläckaren, men det ligger hela tiden ett gigantiskt budskap framför den nertonade skärmsläckaren som säger att man ska köpa programmet.