Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Finns detta program?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har länge sökt ett proogram som gör följande, någon som vet om det finns.

Jag skulle vilja kunna katalogisera alla min cd skivor, med datastuff på, och detta med någon automatik så att man slipper att sitta och skriva in vad som finns på cd skivorna.

När man sen letar efter ett program eller fil så skriver man in sökningen i programmet och "pang" så är programnamnet där med svar på vilken skiva det ligger på, ex. cd nr 8.

Det borde finnas kan man tycka, har man många cd skivor kan det vara ett helsike att hitta vart en fil ligger.

Tips tack.

Ursprungligen av draags:

Jag har länge sökt ett proogram som gör följande, någon som vet om det finns.

Jag skulle vilja kunna katalogisera alla min cd skivor, med datastuff på, och detta med någon automatik så att man slipper att sitta och skriva in vad som finns på cd skivorna.

När man sen letar efter ett program eller fil så skriver man in sökningen i programmet och "pang" så är programnamnet där med svar på vilken skiva det ligger på, ex. cd nr 8.

Det borde finnas kan man tycka, har man många cd skivor kan det vara ett helsike att hitta vart en fil ligger.

Tips tack.

Jag har använt DiskTracker förr i världen. Det var under OS 9-tiden, och det funkade bra då. Det finns kvar, så du kan ju kolla.

CDFinder gör allt det du vill, har till och med koll på vad som finns inne i en packad fil (zip, tar, osv)

http://www.cdfinder.de/

Finns även på svenska.

1
Bevaka tråden