Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Länsförsäkringar Bank via Internet

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vet inte om detta är rätt forum, men är det någon fler än jag som har problem köra Länsförsäkringar Bank via Safari? I alla fall saknas menydelen till vänster, där man kan välja vad man skall göra med de pengar som saknas på kontot

• Oregistrerad
  • 2004-08-30 22:03
Ursprungligen av widde74:

Jag vet inte om detta är rätt forum, men är det någon fler än jag som har problem köra Länsförsäkringar Bank via Safari? I alla fall saknas menydelen till vänster, där man kan välja vad man skall göra med de pengar som saknas på kontot

Jo det stämmer pröva med en annan browser typ Firefox(mozilla) eller Opera så kommer det att fungera.

Ursprungligen av haloone:

Jo det stämmer pröva med en annan browser typ Firefox(mozilla) eller Opera så kommer det att fungera.

Jag har aldrig fått Opera att lira med Länsförsäkringar.
Menyn saknas där också. Det gällde även när jag körde Windows.

Firefox lirar däremot.

Skriv till Länsförsäkringar, hörs man inte - finns man inte

• Oregistrerad
  • 2004-08-31 08:21

Samma erfarenhet här. Använder Camino istället.
bosse

• Oregistrerad
  • 2004-08-31 08:22

välja vad man skall göra med de pengar som saknas på kontot

Den funktionen väntar jag ivrigt på!
bosse

• Oregistrerad
  • 2004-12-08 15:59

Nu har det gått ett par månader och de har gjort ngn form av uppdatering så att Safari nu fungerar alldeles utmärkt. Det är till och med så att Safari nu stödjer Bank-ID tjänsten också.

1
Bevaka tråden