Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Klick Data interaktiva CDutbildningar. Är de bra?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-08-31 10:28

Har någon testat Klick Datas interaktiva utbildningar på CD?

Länk till Klick Data

Priserna är humana men hur är det med innehållet? Eller är "utbildningar" som dessa bara för arbetslösa "wannabees"?

Jag funderar på att köpa Klick Datas Creative Suite men jag känner mig lite osöäker på om det är något att ha... Jag har tidigare jobbat med gamla versioner av PageMaker och PS, men det vara länge sedan nu och en liten uppfräschning kunde vara på sin plats inför ett möjligt nytt jobb...

Riktiga utbildningar med levande lärare är ju givetvis trevligare, men de lite mer oflexibla om man säger så. Dessutom kostar de en bra slant...

Ursprungligen av ego:

Har någon testat Klick Datas interaktiva utbildningar på CD?

Länk till Klick Data

Priserna är humana men hur är det med innehållet? Eller är "utbildningar" som dessa bara för arbetslösa "wannabees"?

Jag funderar på att köpa Klick Datas Creative Suite men jag känner mig lite osöäker på om det är något att ha... Jag har tidigare jobbat med gamla versioner av PageMaker och PS, men det vara länge sedan nu och en liten uppfräschning kunde vara på sin plats inför ett möjligt nytt jobb...

Riktiga utbildningar med levande lärare är ju givetvis trevligare, men de lite mer oflexibla om man säger så. Dessutom kostar de en bra slant...

Beställde en gång en CD från dom, när den kom så var den bara för Windows, när jag ringde så sade dom att den inte finns för mac, det stod inget om operativsysten i annonsen, dom rekomonderade mig att köpa en PC. Aldrig mer Klickdata

F

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-06 14:08

Klickdatas kurser är skräp. Det är i princip videosekvenser med minimalt med interaktivitet. Köp en bra bok istället.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-06 15:26

Eller så kan du kolla upp Lynda dom har kurser för de flesta program och i olika nivåer,, helt ok,, jag körde igenom indesign CS nyss och jag lärde mig en hel del nytt..

1
Bevaka tråden