Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Steve Jobs sjuk igen!

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I alla fall enligt Aftonblaskan.

Men att de skulle få allting rätt är ju lika troligt som att CS skulle skriva en positiv artikel om Macen...

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-01 10:22
Ursprungligen av Marcus Holmer:

I alla fall enligt Aftonblaskan.

Men att de skulle få allting rätt är ju lika troligt som att CS skulle skriva en positiv artikel om Macen...

Det står väl inte någonstans att han är sjuk *igen*, bara att han är frånvarande pga cancer vilket ju är en tolkningsfråga.

/Kalle

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-01 10:38

Det har varit klart länge att han inte skulle stå för Keynoten pga den tidigare operationen.

Jovisst men han är inte cancersjuk LÄNGRE. Han VAR det dock. Det är som att skriva "Carl Bildt, statsminister". Det är helt enkelt fel.

Jag skrev ett mail till AB och nu heter det "sjukskriven".

Rätt ska vara rätt.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-01 11:25

Jovisst men han är inte cancersjuk LÄNGRE. Han VAR det dock. Det är som att skriva "Carl Bildt, statsminister". Det är helt enkelt fel.

Rätt ska vara rätt.

Hahaha... till Karin Schmidt va? Själv fick jag dom att ändra priset från 15.000 till från 13.495 och någon annan skrev så att dom ändrade I-mac till iMac.. Stackars aftonbladet det är väl inte konstigt att dom aldrig skriver om mac

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-02 10:54
Ursprungligen av Kambei:

Hahaha... till Karin Schmidt va? Själv fick jag dom att ändra priset från 15.000 till från 13.495 och någon annan skrev så att dom ändrade I-mac till iMac.. Stackars aftonbladet det är väl inte konstigt att dom aldrig skriver om mac

Särskilt med tanke på att Aftonbladet själva kör Mac…

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-01 13:33

Rätt ska vara rätt.

Man blir inte frisk från cancer för att man har blivit opererad precis. Det tar flera år beroende på vilken cancer man innan man kan säga att man är frisk från den. Det är väldigt vanligt att den dyker upp någon annanstans efter att man har blivit opererad. Enligt försäkringsbolagen så tar det 5 år innan man t ex får teckna en livförsäkring efter man har haft cancer.

Förhoppningsvis är herr Jobs frisk, men han räknas forfarande som cancersjuk ett tag till.

//CG

• Medlem
  • 2004-09-01 22:52

Rätt ska vara rätt.

Bra Marcus!

• Medlem
  • Kungälv
  • 2004-09-01 23:06

Vi håller tummarna för Steve.
Hoppas att han snart är tillbaka.

Senast redigerat 2004-09-02 10:21

Rätt ska vara rätt.

Det var då fan till att vara petig. Det var ju på grund av cancern han var borta, inget annat. Jösses... :rolleyes:

Är det på grund av sin cancer han ligger på sjukhus, eller är det på grund av nageltrång? Att dom sedan har opererat bort cancern nu och att han ligger på återhämtning är ju en detaljfråga. Det är ju på grund av sin cancer han ligger på sjukhus, så just i detta fallet ska vi inte belasta Aftonbludddret allt för hårt.

• Medlem
  • 2004-09-01 22:54
Ursprungligen av Fredrik Dolk:

Är det på grund av sin cancer han ligger på sjukhus, eller är det på grund av nageltrång? Att dom sedan har opererat bort cancern nu och att han ligger på återhämtning är ju en detaljfråga. Det är ju på grund av sin cancer han ligger på sjukhus, så just i detta fallet ska vi inte belasta Aftonbludddret allt för hårt.

Jodå, tryck på de bara. Det ska de tåla.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-02 00:29

Vad jag förstod av vad Phil Schiller sa, så är han inte på sjukhus, utan hans cancer är borta och han kommer att bli bra, men han är hemma och vilar sig.

• Medlem
  • Linköping
  • 2004-09-02 09:29
Ursprungligen av Rajje:

Vad jag förstod av vad Phil Schiller sa, så är han inte på sjukhus, utan hans cancer är borta och han kommer att bli bra, men han är hemma och vilar sig.

Varför tror du han sa så? Vad tror du händer med aktiekursen om han säger att Stevan är sjuk.. :eek:

• Oregistrerad
  • 2004-09-02 01:33

Som andra redan sagt - Cancer är aldrig "borta". Fem år tar det för
att man verkligen kan vara säkert på något sådant. Cancer är ondska.

1
Bevaka tråden