Låter som en funktion med en ganska liten marknad. Men för den marknaden skulle det vara ortoligt bra. Vet massor med kompisar som skulle grina av lycka om något sådan kom från Apple.
Inte så säker på att marknaden är så liten. Jag tror at det kommer att handla om prislappen och rimligtvis borde den inte bli särskilt hög om det innebär att Apple kan skippa alla localised tgb som de nu tvingas hålla redan på.
För mig skulle det vara "en våt dröm" att kunna bytra program och få tillgång till den nya uppsättningen genvägar. Jag vet inte hur många gånger det blivit massor av jobb i sumpen, bara för att jag i hastigheten tryckt på fel genväg och befunnit mig "farligt nära kanten".
Hur många gånger har vi inte öppet; Photoshop, Graphic Converter, Illlustartor, GLive, Safari, IE, och nåt till för att kunna yxa till en hemsida? Eller sitter med ett annat arbetsflöde som innehåller fem-sex olika pgm? För att inte tala om hur enkelt det blir att lära sig ett nytt programs alla genvägar på detta vis.