Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Office 2004 och HP-skrivare (strul)

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har installerat Office 2004 på en PowerBook. Och när jag är hemma har jag en gammal HP LaserJet 4MV som fungerar skitbra fortfarande. Från alla andra program jag har funderar det perfekt att skriva ut, men från Word 2004 blir det bara en knappt skönjbar text. Sisådär 5% svart.
Jag har knölat med detta i flera timmar och provat allt jag vet.
Är det någon som har ett tips?

• Oregistrerad
  • 2004-09-07 17:18

Inga tips, men som felsökningsförsök: Hur blir det om du skriver ut till PDF från Office 2004, och sedan skriver ut PDFen på 4MVn?

Det funkar, det funkar även att skriva ut från Förhandsvisning från "Visa Förhandsvisning". Men löjligt att det inte går direkt från Word. Varför kan dom aldrig göra något ordentligt på det där företaget?
Ska man behöva trixa för att deras junk ska fungera?

Kollade på Apple Knowledgebase, hittade en PPD som var specialgjord för samma problem fanns med Jaggan och Office X. Har provat den också. Samma sak.

Inte för att jag kan föreställa mig att det spelar större roll, men har du senaste OS X med alla uppdateringar?

// Johannes

Ursprungligen av iJohannes:

Inte för att jag kan föreställa mig att det spelar större roll, men har du senaste OS X med alla uppdateringar?

// Johannes

Allt är så färskt som det överhuvudtaget kan vara.

• Medlem
  • International user
  • 2004-09-07 20:08

Testat med att maila HP???

Men uj gillar ej detta har en 4MV A3.. men fortfarande inte uppgraderat...

1
Bevaka tråden