Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips på bra program?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-09-09 16:39

Hallå,

Jag har precis fått min underbara ibook 14" G4 från apple store. Ska nu skaffa lite sköna program till burken.
Söker just nu frenetiskt efter ett bra program för att göra tidslinjer. Vet ni möjligtvis var man kan hitta ett sådant.
Tips på bra söksidor för apple-program (shareware eller freeware) tas också emot tacksamt!

Jag har kikat på apple.se o hittat en del.
Tack für hjälp!
/Christian

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-09-09 16:46
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-09-09 16:48
Ursprungligen av chris777:

Hallå,

Jag har precis fått min underbara ibook 14" G4 från apple store. Ska nu skaffa lite sköna program till burken.
Söker just nu frenetiskt efter ett bra program för att göra tidslinjer. Vet ni möjligtvis var man kan hitta ett sådant.
Tips på bra söksidor för apple-program (shareware eller freeware) tas också emot tacksamt!

Jag har kikat på apple.se o hittat en del.
Tack für hjälp!
/Christian

Två absolut bästa för att hitta Mac prgram.
Första hand: http://www.macupdate.com
Andra hand: http://www.versiontracker.com

• Oregistrerad
  • 2004-09-09 16:57

Ahh, tackar tackar. Hittade precis in på versiontracker. Kan nog hänga där ett tag.

Skriv gärna fler inlägg om ni har mer förslag - tack så länge.

/C

• Oregistrerad
  • 2004-09-28 21:14

braprogram

Ett bra nerladdnings program är Acquisition ifall du inte redan har den. Programet är länkat till apple.se så de funkar super bra. Jag blev medlem nyss så jag vet inte m du har den, men om du inte har den så kolla upp.

MVH

pedro_cub

• Oregistrerad
  • 2004-09-30 00:21

Näe, det hade jag inte. Ska skaffa det på en gång.
Tack för tispet.

Hämta quicksilver så behöver du aldrig mer leta efter dina apps eller annat

Jag söker ett program som kan hantera nerladdningar av större filer från websidor, som gör att man kan återuppta dem vid senare tillfälle och mer styra hur det görs än via safaris egna.

Eftersom du använder dig av en gammal tråd_ Har du använt de gamla länkarna som står ovan:

MacUpdate: Download Apple Mac Software & iPhone Software
Mac OS X Software Updates and Mac OS X Downloads - VersionTracker

De är fortfarande relevanta i allra högsta grad. Sök på "download manager" eller dyl. Kanske att iGetter fortfarande finns?

1
Bevaka tråden