Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Kul tråd. Här är en allt annat än ren och fin dator. Bilden är ett par år gammal. Datorn tillhörde min x-svägerska. Vi tog över den för att typ köra iTunes på. Innan tänkte vi att vi får damma av den. Det behövdes... Den gråa ytan på moderkortet är ett heltäckande dammlager. Skumt att den fungerade alls.
Här är en 7200 som jag tillfälligt kopplade in för att hämta ett par gamla systemfiler. Notera hur snyggt CD-spelaren ligger utan släde och dinglar runt, men det funkar.
Här är min G4:a.
Till vänster syns nätaggregatet från en MDD-G4 (ovanför CD-brännaren). Då den inte passar riktigt så kan jag inte stänga luckan på macen, detta medför bilden till höger.
Här är min G4:a.
Till vänster syns nätaggregatet från en MDD-G4 (ovanför CD-brännaren). Då den inte passar riktigt så kan jag inte stänga luckan på macen, detta medför bilden till höger.
Jag skulle ha passat på att bild i PB12":an nar jag bytte hårddisk i den i våras. Det är så pass mycket pill att man inte gör om det friviligt bara för att fota...