Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fel i tangentbordslayouten!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2004-09-13 12:26

fick precis min powerbook weeh... den står o installerar programvara... nu ett litet problem.. köpte med ett tangentbord och på något sätt har dom lyckat placera knapparna fel!!! tex w och z har dom bytt plats på... och q och a... mfl.... ska ringa apple när jag kommer tillbax till jobbet... någon annan som råkat ut för liknande?

• Medlem
  • 2004-09-13 12:59

Nej, det är nog trasigt. Om man råkar spilla vatten i så kan det bli såna fel. Montören satt väl och drack isté eller nåt.

• Medlem
  • Täby
  • 2004-09-13 14:19
Ursprungligen av stfm:

Nej, det är nog trasigt. Om man råkar spilla vatten i så kan det bli såna fel. Montören satt väl och drack isté eller nåt.

Ursäkta?

• Medlem
  • Karlstad
  • 2004-09-13 14:48
Ursprungligen av kainen:

Ursäkta?

Hmmm...stfm trodde nog att själva TANGENTERNA satt rätt placerade, men att de SKREV fel bokstav...

• Medlem
  • Mölndal
  • 2004-09-13 13:48

Du råkar inte ha fått ett franskt tangentbord? Där är åtminstone A och Q tvärtom.

• Medlem
  • Täby
  • 2004-09-13 14:20
Ursprungligen av memark:

Du råkar inte ha fått ett franskt tangentbord? Där är åtminstone A och Q tvärtom.

Nopp... alla svenska tangenter finns... ringde apple o dom sa att det bara var att pilla loss tangenterna o sätta dom på rätt plats. om det inte gick eller om jag skulle råka ha sönder tangentbordet så skulle dom byta ut det.

• Medlem
  • 2004-09-13 15:43

Jaha... då är jag med. Det låter ju riktigt sjukt. Montören drack nog Long island icetea.

• Medlem
  • Karlstad
  • 2004-09-13 17:26
Ursprungligen av stfm:

Jaha... då är jag med. Det låter ju riktigt sjukt. Montören drack nog Long island icetea.

Nä, dom har inte bara könskvoteringar vid nyanställningar på Apple numera, utan måste ta in 0,004% dyslektiker. <dåligt skämt />

• Medlem
  • Täby
  • 2004-09-14 10:43

haha shit va tråkiga skämt jag ska iaf få ett nytt tangentbord hemskickat, vid närmare titt saknades åäö... och jag hade förmdodligen fått ett franskt tangentbord :/

1
Bevaka tråden