Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nån som vet nått program (eller om det finns inbyggt i OS X) där man kan se sin totala download/upload. Inte så himla kul att sitta och plusa ihop downloaden på 10 torrenter för att se om man har någon bandbredd kvar.
Förutom vad som redan har nämnts så visar senaste versionen av Bittorrent din sammanlagda hastighet upp och ner.
(Nej, jag menar inte att de har vänt hastigheten upp och ner )
ja men jag kör med Tomato som torrentklient. Vet inte varför men nu har jag typ 15 nerladdnignar jag måste ha klart inna jag vågar byta. hehe. ska testa programet den andra snubben tipsade om.
programet den andra snubben länkade till var suveränt. ni borde definitivt pröva det. det kolla cpu-aktivitet, minne, total up/download sammanlagt (är uppe i 4.9gb på lite mer än två dagar dagaR ), uptimen med mera. asbra prog. tack snubben
programet den andra snubben länkade till var suveränt. ni borde definitivt pröva det. det kolla cpu-aktivitet, minne, total up/download sammanlagt (är uppe i 4.9gb på lite mer än två dagar dagaR ), uptimen med mera. asbra prog. tack snubben