Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Scorp

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!
Jag heter Kristoffer och kommer från Ronneby, går i samma klass som Sidde för övrigt. Har haft en mac sedan 12-snåret Fredagen den 17:e september i år (2004 alltså).

Jag pluggar alltså på BTH till Security Engineer, som det så fint heter. Datormässigt använder jag det som fyller mina behov, dvs en stationär burk med massa lagring. Där kör jag på PC-platformen för att det finns fler spel helt enkelt, både Linux och Windows får samsas om processorn.

Den iBook 12" jag blivit ägare till är en begagnad 500MHz G3 med 256MB RAM och 15 GB HDD, inget att skryta med, men det funkar ett tag iaf, som det ser ut nu så kommer jag att spara ihop till värre grejor..

Kommer ursprungligen från en stad vid namn Västervik, som sommartid invaderas av turister och vintertid dör ut.

Välkommen!

Om du är säkerhetsexpert borde du väl tjacka en fet Powerbook som du kan glida runt med helt befriad ifrån angrepp?

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-09-20 23:07
Ursprungligen av Björnström:

Välkommen!

Om du är säkerhetsexpert borde du väl tjacka en fet Powerbook som du kan glida runt med helt befriad ifrån angrepp?

Han har planer att göra det vad jag vet.
Vi pluggar i samma klass på bth, och jag glider alltid omkring med min Powerbook...

1
Bevaka tråden