Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har en Z1010 men skulle ALDRIG köpa en Vodafonad.... Den är ju befläckad av VODA ju! arbetskompis to en F500/K500 som är Vodafonad... Ikonerna stinker för att inte tala om resten. Bl a kan man inte välja vilka MP3 filer man vill ha som ringsignal. Detta är låst. Du kan endast använda de som medföljer eller köpa/ladda ner från Voda.... usch!
Telefonen ser ut skitsnygg ut, ... men Vodafåne ... WTF... neeejjjj.
Hur kan SonyEricsson vara så dumma å låsa sig till en leverantör??? Fattar de inte att det finns folk som absolut inte vill ha VDF.
Telefonen ser ut skitsnygg ut, ... men Vodafåne ... WTF... neeejjjj.
Hur kan SonyEricsson vara så dumma å låsa sig till en leverantör??? Fattar de inte att det finns folk som absolut inte vill ha VDF.
Icke att dom är dumma - detta är en Enkel ekvation(TM):
"SEMC tar fram en specialtelefon till Vodaphone" + "Vodaphone pumpar in några miljarder i marketing" = "Många telefoner sålda för SEMC"
Om SEMC sålt telefonen själva hade dom fått lov att pröjsa PR/Marketing själva - dessutom har inte SEMC tillgång till "varumärken" såsom Beckham mm.
Jo jag har fattat att Vodafåne har pröjsat en del för kallaset men om SE ska sälja bara till Vodafåne tror jag ändå att de kommer att förlora på sikt. Man får hoppas att detta bara är en "release-grej".
Det ör ju det minsta problemet att låsa upp en program telefon och ändra hur man själv vill!
Det är tuffare med opperatörs låset
vh tobias
m
Visst kan man byta menyer men då måste det finnas mjukvara utan VODA och enligt det lilla jag läst så ska detta vara exklusivt för VODA.. en man kan ju hoppas.....
Även om jag förstår SEMCs motiv, så har även jag lite svårt att svälja den typen av paket - jag vill kunna köpa en telefon och peta i vilket SIM som helst. Jag har svårt att tro att V800 inte dyker upp hos andra operatörer i en något förändrad skepnad inom ett halvår.