Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nej du kan köra Pro Tools Free (som iofs är begränsat till 8 kanaler) utan någon hårdvara. Finns att hämta på digidesigns hemsida.
Vill du kunna köra Pro Tools Le så finns det billigare alternativ också, du kan köpa ett AudioMedia III kort begangnat för en tusing som funkar med PT.
Nej du kan köra Pro Tools Free (som iofs är begränsat till 8 kanaler) utan någon hårdvara. Finns att hämta på digidesigns hemsida.
Vill du kunna köra Pro Tools Le så finns det billigare alternativ också, du kan köpa ett AudioMedia III kort begangnat för en tusing som funkar med PT.
Fast PT Free finns bara till OS 9 väl?
AudioMedia III har visst inte heller officiellt stöd för OS 9 tror jag. Rätta mig räna om jag har fel.
Ah, det tänkte jag inte på. Men som flera sagt fungerar det ju inte med OS X.
Audiomedia III har fullt stöd för OS 9 (jag har kört det utan problem) men har bara officiellt stöd för Pt 6.1.2 under OS X 10.2.8.
Men PT free finns nog inte till os x eller windows xp tror jag.