Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Adobe Creative Suite?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-09-29 01:42

Hej! jag har nu köpt adobe creative suite en jävla kostnad... Det står i dustin katalogen o lite överallt på nätet att pagemaker indesign plugin (pack) ska hänga med creative suite... men nu har jag installerat allt från paketet och har ändå inte pagemaker grejer i min indesign? Någon vet om de ligger på någon annan cd har kollat men hittar inte...? Kan någon hjälpa mig?

Tackar för ett snabbt svar!

Ursprungligen av icep:

Hej! jag har nu köpt adobe creative suite en jävla kostnad... Det står i dustin katalogen o lite överallt på nätet att pagemaker indesign plugin (pack) ska hänga med creative suite... men nu har jag installerat allt från paketet och har ändå inte pagemaker grejer i min indesign? Någon vet om de ligger på någon annan cd har kollat men hittar inte...? Kan någon hjälpa mig?

Tackar för ett snabbt svar!

När jag fick min svit levererad (förbeställd, leverans så snart den fanns tillgänglig på svenska) så följde det med en kupong eller något med vilken man beställde PM-pluginen separat. Ring Adobes kundtjänst så ordnar dem den åt dig.

1
Bevaka tråden