...händer det att folk säger när de skäller på mig
Jag är född 1968 och har inte ägt något annat än Mac (men jag har varit nära att switcha pga de höga priserna i början av 2002) sen 1995 då jag köpte min första begagnade Performa 450 (tack f ö till dennisb som var den som fick in mig på just Mac genom att lova att supporta mig när jag inget fattade, vilket var ofta de första åren: http://99mac.se/forum/member.php?u=1873 )
Är egentligen från Älmhult, men har bott i Skåne sen 1998. Först Malmö och nu Perstorp, pga att jag valde att flytta med sambon när hon fick jobb här. (Sambon är tyvärr en "pc-nissa" men jag har i allafall prackat på henne en iPod mini med gravyren "Vill du gifta dig med mig?" )
Själv jobbar jag ibland (ofta som dödgrävare) och är arbetslös ibland. Politiskt står jag till vänster och på lediga stunder springer jag (tävlar i orientering), läser mängder, skriver en hel del på diverse diskussionsforum på nätet (gillar att diskutera nästan allt), ser på film, klappar katten på avataren (och hennes syster), tvingas ta hand om sambons häst, ser på film via projektor osv
Har en iMac globe 800 mhz, en iPod 20 gig gen 2 (snart till salu), en 40 gig gen 4 och en Lexmarkskrivare vars patroner torkar ihop på nolltid...
Mitt datorrum har en fin utsikt över en av byns ankfyllda dammar Den som vill se andra bilder, som på mig själv, får gå till profilsidan och sen till min allt annat än vackra hemsidan