Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Klantigt, Apple!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag väntar också på en Ibook (40GB, 512 RAM, + BT) (och Ipod 20 GB)! Det är min första Mac så jag är både förväntansfull och pirrig (Min sambo har dock PB sen ett halvår tillbaka så jag vet liite vad jag ger mig in på). Vid senaste uppdateringen befann Ibooken sig i Luxemburg så den borde hinna hit innan mitten på nästa vecka tycker jag.
Idag fick jag fakturan/leveransmeddelandet per post också. Tyvärr hade Apple lyckats byta ut ett av mina fakturapapper mot en Stockholmsnubbes papper. Jag fick alltså endast ett av två fakturapapper i mitt namn, det andra tillhör Stockholmssnubben. För honom lär det väl vara likadant fast tvärtom, han sitter antagligen med mitt papper nr 2 och kliar sig i pannan. Ringde Apple Store som endast kunde skicka en kopia på fakturan till mig. Enligt Apple borde den nya fakturan komma i mitten på nästa vecka. Hoppas bara att den inte dröjer ännu längre eftersom jag är ivrig att få iväg alla Cram&Jam-papper för att så småningom få 2000 pix tillbaka.
Jag kanske är fjantig men dessutom känns det inte helt bra för mig att inte ha orginalfakturan utan endast en duplicated faktura. Klantigt av Apple i alla fall. Om du som är Stockholmssnubben läser detta kan jag berätta att Apple Store beställde en ny sida två till dig också.

Well, det om det. Det känns som att jag har längtat så länge efter Ibooken och Ipoden att jag inte orkar längta längre.

Ha det gott allesammans!
/Elin

Nu har TNT äntligen hämtat upp mina grejer! Yeees, blir alldeles exalterad! Skulle tippa att Ibooken och Ipoden anländer till Halmstad tisdag men - hoppas - , kanske, kanske måndag...

1
Bevaka tråden