Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Outlookexpress till Mail

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2004-10-04 20:11

Hej jag är en pcanvändare som ska byta till powerbook. Har ett stort antal mail i outlookexpress som jag vill flytta till programet mail. Går detta? Sedan har jag även en hel del bilder i raw-format (canon och nikon kameror) kan man prewieva dem i filhanteraren eller iPhoto eller måste man använda photoshop cs eller liknande?

Mvh Batte

• Oregistrerad
  • 2004-10-04 20:24
Ursprungligen av batte82:

Hej jag är en pcanvändare som ska byta till powerbook. Har ett stort antal mail i outlookexpress som jag vill flytta till programet mail. Går detta? Sedan har jag även en hel del bilder i raw-format (canon och nikon kameror) kan man prewieva dem i filhanteraren eller iPhoto eller måste man använda photoshop cs eller liknande?

Mvh Batte

Försök få in mailen i Netscape på din PC-burk, flytta sedan över hela rasket till Mac:en och importera. Glöm ej att rensa mailboxarna i Netscape (Compact folders) innan du flyttar dem.
Det blir nog till att använda Photshop CS om du inte har Canons program tillgängligt. Det senare borde väl gå att ladda ner från Canon webbsite.

1
Bevaka tråden