Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Screenprotector till P910

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalmar
  • 2004-10-05 22:53

Jag har använt mig utav en som heter Writeshield från handit.se men efter att kollat runt lite så verkar det finnas andra vettiga alternativ. Writeshield är väl i stort sett omöjlig att repa men å andra sidan så är den rätt suddig. Väldigt enkel att sätta dit.

Jag hittade nåt på p910er.com som kallas Martin Fields Overlay Plus som är ett skärmskydd med.
Här är en bild:
http://www.overlayplus.com

Writeshield kan nog jämföras rätt mkt med den till höger liknar den rätt EXAKT.

Men MFOP verkar vara väldigt svår att montera jag har läst lite tips men hur får man enklast en dammfri miljö? Är det badrummet och köra igång varmvattnet tills de blir en massa ånga och sen försöka sig på monteringen?
Writeshield var ju lika enkel att montera som en "gnuggis" typ

Har beställt mig en MFOP nu ialla fall och väntar på att den ska komma om ingen kommer med nåt bra tips på hur man monterar så står jag i mitt badrum i ångan med ett VISA kort och försöker mig på det här med att sätta fast den.

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2004-10-12 21:27

Fick hem den idag kan väl säga att jag misslyckades med monteringen ett par gånger, den sitter okej nu men har ett j-vla litet hårstrå/damm på nån mm som skapar en luftbubbla på minst 2mm verkar kanske litet men stör mig enormt på detta.

I vilket fall denna är JÄTTE klar inta alls så suddig som Writeshield MEN jag har beställt ett Writeshield nu igen jag kan inte stå ut med bubblan Får överleva suddigheten lite det är inte mkt mer att göra åt.

1
Bevaka tråden