- Gäst
- Oregistrerad ●
Salling klicker!!! Otroligt cool att impa på poolare/kolegor med att köraa en PP presentation via mobilen.
T-son
Så fort jag har sett tester på denna produkt som överenstämmer med mina krav så köper jag en sådan här!!! Saitek's Notebook Multimedia Subwoofer
T-son
Ooohhh, den var tuff. Är den tänkt att komplettera högtalarna som är inbyggda i datorn?
Så fort jag har sett tester på denna produkt som överenstämmer med mina krav så köper jag en sådan här!!! Saitek's Notebook Multimedia Subwoofer
T-son
En ACMEväska är det absolut mest nödvändiga tillbehör till din Power/iBook. Man måste ha en snygg väska till en snygg dator, ingen ful pc-väska här inte...
Om man vill piffa till den lite extra så klistrar man bara på ett av de vita appleklistermärkena man får till dartorn och då blir den ännu syggare, åtminstone om man har en svart ACMEväska.
Jag kör med ryggsäck istället, vill inte skylta så värst med att jag går omkring med 15 papp i väskan. "Kom och råna mig!"...
En ACMEväska är det absolut mest nödvändiga tillbehör till din Power/iBook. Man måste ha en snygg väska till en snygg dator, ingen ful pc-väska här inte...
Om man vill piffa till den lite extra så klistrar man bara på ett av de vita appleklistermärkena man får till dartorn och då blir den ännu syggare, åtminstone om man har en svart ACMEväska.
Tucano Second Skin Folder har jag och är otroligt nöjd med. Den röda versionen är väldigt snygg och så är det en genialisk idé - bra skydd för datorn samtidigt som man kan ha den i vilken väska man vill, sportbagen, ryggsäcken, eller bara bära datorn under armen.
Jag har en datorväska som jag köpte från USA för en månad sen. Och jag har inte ens fått min nya iBook än.... den väskan har också separat datorfack som man kan bära som egen väska om man vill, eller så kan man ha den i den stora väskan, fastsatt med tryckknappar. Stora väskan ser inte så datorväska ut, vilket var det jag ville åt.
www.tombihn.com för den som är intresserad.
Tucano Second Skin Folder har jag och är otroligt nöjd med. Den röda versionen är väldigt snygg och så är det en genialisk idé - bra skydd för datorn samtidigt som man kan ha den i vilken väska man vill, sportbagen, ryggsäcken, eller bara bära datorn under armen.
Var köper jag tandborsten ? Must have.
Eng. windows s[ svenska bokstaver saknas !!
Kopte en ryggs'ck fran USA som jag e supernojd med.
Far plats med masor plus att det finns ett eget fack for din dator, en liten vaska foljer med som du kan ha bade i ryggsacken eller ha separat.
mycket trevligt folk och seriosa, allt gick jattefint nar jag bestallde
http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=db_stor.html&artnr=490426 funkar lika bra till pc men ändå ett guldkorn
Jag måste inflika att just den lampan är rätt kass, den ger på tok för lite ljus, åtminstone för mig. Bättre isf med de som har flera dioder på rad..
Min Crumpler Crip Suit är bästa väskan jag någonsin haft, kan lasta den ganska tungt (bära på ett antal större böcker, ett A3 block, en A3 mapp, en pärm, ett A4 block, ett otal pennor, skalpell, skärlinjal och skärmatta, samt datorn med tillbehör) och ända är den bekväm att bära tackvare 3-punkts bärrem och annat gött. Skulle inte klara mig långt utan den
Airport Extreme är jäkligt användbart också, aldrig insett hur bekvämt det kan vara med trådlös surfing förrän nu.
Men annars måste väl iDuck vara tidernas viktigaste tillbehör, eller?
Såg just att Macoteket har Tucano second skin för Pismo! (Trodde bara det var för G4or).
Någon som har erfarenhet av det (just för pismon alltså)? Det vore suveränt att ha när man knökar ner datorn i den trånga väskan tillsammans med spiralpärmsblock och tunga historieböcker.
Vilket är era ballaste/mest nödvändiga/mest onödiga/roligaste/blivande tillbehör till era bärbara macar?
Sjalv tycker jag att mitt Sweetcover
ar sa fett!
Ja menar, man ar ju inte cool om man inte har en grym vaska till en cool dator... och da finns det igentligen inte nagot mer val
kopte den pa My Sweetcover
FETT
Aha - en återupplivning av gamla trådar såhär inför julen! Kanske att tomten är medlem på forumet?