Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bra reklam!

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kände mig tvungen att posta en skärmdump som jag tog från MacBidouille... mer sådant!

• Oregistrerad
  • 2004-10-08 08:02

yes! d e därför folk verkligen lyssnar på mig när jag pratar överskärmen på ibooken

Där har vi anledningen till den uppånervända loggan oxå...

Ursprungligen av Anders Täpp:

För att inte nämna att 24 nu har börjat igen... där har väl alla på CTU macar, i alla fall alla som kan betecknas som *goda* i serien.

• Medlem
  • Täby
  • 2004-10-08 10:50
Ursprungligen av Anders Täpp:

Va? Nu hängde jag inte med...

Ursprungligen av kainen:

Va? Nu hängde jag inte med...

Den blir upp och nedvänd när locket är nedfällt och du sitter framför den

• Medlem
  • Täby
  • 2004-10-18 15:46
Ursprungligen av ZeroBits:

Den blir upp och nedvänd när locket är nedfällt och du sitter framför den

ahh... just det

Nej, de har 50 procent mac och 50 procent Dell, med något väldigt skumt OS....

På äldre macar var loggan vänd åt användaren men såg uppåner ut i TV och ännu viktigare... på film. Nyare macar ser rätt ut i rutan.

Av en lustig anledning så såg jag filmen Duplex med Ben Stiller igår. Filmen visade sig ha en hel del produktplacering av Apple och lustigt nog både en gammal svart Powerbook och en ny i aluminum så båda typerna av loggor förekom i den filmen.

• Oregistrerad
  • 2004-10-18 16:10

En till....

Senaste avsnittet av "Joey" (eftersläntar serie av Vänner) så finns det med en NY iMac 17". Så där har det gått undan värre

• Oregistrerad
  • 2004-10-18 16:30
Ursprungligen av Henrik L:

En till....

Senaste avsnittet av "Joey" (eftersläntar serie av Vänner) så finns det med en NY iMac 17". Så där har det gått undan värre

Avsnitt 6?

• Oregistrerad
  • 2004-10-18 16:53

Jepp...

Finns i rummet innan han ska på audition..
Tänk vad ovettiga saker man upptäcker när man är en mac älskare..

• Oregistrerad
  • 2004-10-18 18:14
Ursprungligen av T3kila:

Jepp...

Finns i rummet innan han ska på audition..
Tänk vad ovettiga saker man upptäcker när man är en mac älskare..

Hmm, det var ju en Cinema Display. Noterade du att det var ett skönt klaff-fel, i ett klipp var skärmen utbytt mot en eMac.

På tal om reklam för Mac så har ju Apple inte varit så bra på att marknadsföra sig utanför medier där man kan vänta sig en mycket stor andel Mac-användare bland läsarna. Därför blev jag lite positivt överraskad när jag tittade i dagens Computer Sweden, och hela första uppslaget var en stor annons för Xserve.

• Medlem
  • Täby
  • 2004-10-26 16:28

Massor av "nya loggor"... i 3e säsongen av 24... lite kul att dom använder stationära DELL datorer samt både G5 burkar och bärbara powerbooks...

1
Bevaka tråden