Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gammal iPhoto med nytt OSX?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har precis installerat OSX på min gamla iMac DV SE för att den ska bli lite mer användbar tillsammans med min nya iBook. Tyvärr så kan jag inte öppna bilderna i mitt iPhoto-arkiv eftersom den version (2.1) som installerades med mitt (nyköpta) OSX-paket var äldre än det på iBooken (4.0.3) varifrån bilderna kom.

Skickar Apple med flit med en gammal version av iPhoto med operativsystemet eller har det blivit fel?

MVH

Rickard

Ursprungligen av Rickard_:

Har precis installerat OSX på min gamla iMac DV SE för att den ska bli lite mer användbar tillsammans med min nya iBook. Tyvärr så kan jag inte öppna bilderna i mitt iPhoto-arkiv eftersom den version (2.1) som installerades med mitt (nyköpta) OSX-paket var äldre än det på iBooken (4.0.3) varifrån bilderna kom.

Skickar Apple med flit med en gammal version av iPhoto med operativsystemet eller har det blivit fel?

MVH

Rickard

När Panther kom så var det det som gällde men om du har en ny ibook så fick du väl också med iLife! Där har du iPhoto 4.0 sen är det bara köra software update

Är det bara att slänga över programmet? Verkar nästan för enkelt...

MVH

Rickard

Ursprungligen av Rickard_:

Är det bara att slänga över programmet? Verkar nästan för enkelt...

MVH

Rickard

Det är bara att installera från iLife skivan

Så klart! Lite installationsseg i roten idag eller nåt...

Tackar ödmjukast!

MVH

Rickard

1
Bevaka tråden