Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har precis köpt mig en B/W G3 somjag hade tänkt använda till enklare musikinspelning. Nu vill jag veta vad det finn i programväg till denna.
Jag har kollat lite på "Hit Kit" någon som har erfarenhet av det??? Eller finns det något annat progam som ni rekomenderar?? Det ska gärna klara midi och sådant. Gargage band fungerar kanske inte på min G3.a?!?!
Jag har använt mig av Sound Studio och det fungerade utmärkt. Jag spelade in några körkonserter och kunde göra all redigering som behövdes i programmet. Slutresultatet blev alldeles utmärkt. 50 dollar är det definitivt värt.
Fast, du kanske är ute efter att spela in midiinstrument bara och inte ljud?
Du behöver inte ha tur för att hitta Pro Tools Free om det är det du menar. Finns att ladda ner på Digidesigns hemsida. Du är dock begränsad till 8 kanaler audiospår.
Du behöver inte ha tur för att hitta Pro Tools Free om det är det du menar. Finns att ladda ner på Digidesigns hemsida. Du är dock begränsad till 8 kanaler audiospår.
JAg har kollat lite på digidesign.com men var hittar jag det?? Länk kanske ?!?!!?
Där kan du fortfarande ta ner OMS.
Opcode pajades helt efter att bindgalna Gibson koncernen tog över.
Tyvärr, de gjorde riktigt bra sequencers, plug-ins som Cubase o Logic etc.
Senaste versionen av Vision DSP o Studio Vision finns för tankning också på deras sida.
hej
jag har skaffat en keyboard av märket roland modell exr-3. nu försöker jag få in den i garage band, men lyckas inte. jag har kopplat den till tangentbordet med en usb-sladd och tycker mej ha gjort allt enligt instruktionerna, men det fungerar ändå inte.
tacksam för svar!
/marit
p.s jag har msn om någon smart och teknisk person vill diskutera saken med mej d.s