Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Börjar bli dags att byta telefon, vill ha en med bluetooth som fungerar men iCal och Adressboken i OSX - vad finns det att välja på? Jag är inte så märkestrogen. Finns det modeller som inte säljs i Sverige som kan vara lockande och som klarar svensk teckenuppsättning?
Jag har precis synkat en SE T630 - det fungerade som en dans att sätta upp blåtandssynk med kalender + adressbok. Kalas! OS X verkar förstå fullt ut vad det är för telefon, inklusive ikonen.
Kan verkligen rekommendera Sony Ericsson's telefoner då de flesta har riktigt bra kalender och BlueTooth. Har man det inbyggt i sin dator så är det kanon att synkronisera mobilen med det. Att Salling Clicker fungerar så pass bra med SE gör ju inget heller..
Men har jag fel om jag, baserat på vad jag läst, säger att Nokias series 60-telefoner synkar utförligt med macen..? De verkar ju vara de enda telefoner tillsammans med SE P8/9xx-serien som synkar kontaktbilder och det är ju viktigt