Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fördel mac: bisarrt Windowsbeteende

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Matthew Mullenweg (killen bakom den mycket populära bloggprogramvaran WordPress och relativt nybliven macanvändare) beskriver hur han med fasa såg sina Windowsdatorer helt plötsligt började stänga öppna osparade dokument och sen starta om. Ett virus? Inte då...

Läs hela historien här: Bizarre Windows Behavior.

Ursprungligen av Adrian B:

Matthew Mullenweg (killen bakom den mycket populära bloggprogramvaran WordPress och relativt nybliven macanvändare) beskriver hur han med fasa såg sina Windowsdatorer helt plötsligt började stänga öppna osparade dokument och sen starta om. Ett virus? Inte då...

Läs hela historien här: Bizarre Windows Behavior.

Oj det där känner jag igen från senaste Word i Windows XP Pro..
Det dyker ständigt för fiskmåsar

• Oregistrerad
  • 2004-10-15 12:56

Hm...
Okey, så man skall betala för få nöjet att få bekräftat att någon i Redmond vet bättre hur man borde jobba/vata/äta än vad man själv vill...
Finaste var sista kommentaren: "-Nä, så gör det inte alls..."
Älskar den typen av kommentarer

• Medlem
  • Uppsala
  • 2004-10-15 13:37

Hahaha! Jo, jag har aldrig anklagat Microsoft för att vara smarta!

• Medlem
  • 2004-10-15 13:48

Det där hände mig också. Den slänger upp en nedräkningsruta var femte minut, som man kan stoppa. Fast den återkommer, så är man oaktsam så startar datorn om. IDIOTISKT. Bara att den installerar saker utan att fråga är en förolämpning, men det här är helt sjukt.

1
Bevaka tråden