- JohanK
- Medlem ●
- Malmö
27:e är bra, då har man precis fått pengar också.
Då får man ta och bli lite full kanske.
Sorry johan, ingen bilfärd hem
Och alla: kom ihåg, ta med er så mycket datorutrustning och dylikt som lyser så vi kan "förstöra atmosfären" för dryga män så mycket som möjligt.
27:e är bra, då har man precis fått pengar också.
Då får man ta och bli lite full kanske.
Sorry johan, ingen bilfärd hem
Och alla: kom ihåg, ta med er så mycket datorutrustning och dylikt som lyser så vi kan "förstöra atmosfären" för dryga män så mycket som möjligt.
Det får bli cykel
Hmm, man kanske skulle ta med en projektor, och visa Apples Service-manualer på väggen istället för fotboll..
Det får bli cykel
Hmm, man kanske skulle ta med en projektor, och visa Apples Service-manualer på väggen istället för fotboll..
Eller Apple-reklamfilmer!
(Fast då kanske någon börjar klaga på att det stör ljussättningen... )
Ja, det tråkiga är för de unga macaänvadare som icke kommer in på vinnys jävla tråkigt de... man får väl vänta till man är i rätt ålder... ja fan man fyller 18 nästa år men det räcker ju inte
Är de inte ganska harmlösa? Jag menar det är väl det lilla haket vid St Knuts torg? Det är väl bara 18 då det gäller alkohol?
Ja, det tråkiga är för de unga macaänvadare som icke kommer in på vinnys jävla tråkigt de... man får väl vänta till man är i rätt ålder... ja fan man fyller 18 nästa år men det räcker ju inte
De har inte kollat legg på någon vad jag vet på de tidigare pubarna vi haft där. Så länge du inte försöker beställa alkohol är det nog helt lugnt. Förmodligen skulle de inte kolla då heller, men men...
Så blir det. Hela landskronamafian.
Den blir ju inte komplett utan undertecknade. Jag har sagt till Ekelund att jag nog hänger på, så jag för väl försöka leva upp till det för en gångs skull
Gör det slarti; lite ballader är alldrig fel!
B t w - tillbaka från italien nu! Första inlägget på 11 dagar eller nåt!
Ska man ha typ en röd ros på sig så att folk könner igen en och inte tror att man är en av de lokala alkisarna...;) (läs med mycket ironi)
Nej, det räcker med att ha en powerbook hängande i en firewire-kabel runt halsen...
Nya besökare på macpubar brukar vara lätta att identifiera pga att dom ser så förvirrade ut.
Håller med
Risken är att jag kommer se förvirrad ut med, blir längre och lägre mellan jag kommer
Ungefär som att bli oskuld om man inte har sex på länge
Hur hittar man till detta ställe vi skall vara på? Nära Zorbas eller närmare det där andra ställe vad heter det La Borca eller va fan vad det? (det vid triangeln)