Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

BytBil.com

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Shoppade efter bil i går kväll, och upptäckte att Bytbil bytt layout. Kanske till en snyggare;smaksak.

Men funktionaliteten i mac är försämrad. Jag provade utökad sökning, jag vill nämligen ha en bil med automatlåda. Denna valmeny har hamnat under något annat krafs både i Safari och Firefox. I Exploder kan man använda den valet.

Skulle man till äventyrs hitt rätt bil och vill se ett större foto, så skiter det sig också. En vit ruta poppar upp men innehållet?

Ännu ett exempel på att man skiter i att testa på olika browsers!

Av olika skäl skriver ja detta på en 6 år gammal P2 med Windos 98, där funkar det.

Hm, jag gick in och kollade nu (10.3.5, Safari 1.2.3) och hittade inga av de problem du beskriver. De utökade valen ligger där de ska och funkar. Att se större bilder var inte helller något problem. Jag vet inte vad du menar med "en vit ruta poppar upp", hos mig för söker den inte visa bilderna i ett pop-up fönster...

Ursprungligen av Michael Nord:

Hm, jag gick in och kollade nu (10.3.5, Safari 1.2.3) och hittade inga av de problem du beskriver. De utökade valen ligger där de ska och funkar. Att se större bilder var inte helller något problem. Jag vet inte vad du menar med "en vit ruta poppar upp", hos mig för söker den inte visa bilderna i ett pop-up fönster...

Skumt.....har exakt samma uppsättning. Idag funkar bildförstoringen, den som finns som pop-up (eller open new window) när man klickar på den stora bilden i bilens datablad. Däremot kan jag inte välja automatlåda...

prova avancerad sökning, klicka i rutan för automat, se bild

Ursprungligen av Sven-ErikOlsson:

prova avancerad sökning, klicka i rutan för automat, se bild

Det är begagnat som gäller, nya bilar är utom räckhåll för mig...

Verkligen underligt, så här ser du ut hos mig...

  • Oregistrerad
  • 2005-05-21 17:25

Sitter nu med OS X 10.4.1 och varken Safari eller Firefox fungerar längre än till förstasidan.
Har precis skickat ett mail och klagat. Hoppas att det blir en förbättring framöver.

Någon som har tips på andra siter att söka begagnatbilar på?

1
Bevaka tråden