Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips! Logic Pro 7 för 4997,50 :-

Tråden skapades och har fått 26 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om du är student kan du köpa Logic Pro 7 för:

Logic Pro 7
SEK 4.997,50

Är det med Mecenat eller CSN-kort det gäller?
Jag frågar eftersom jag inte vet vilket kort min kår tillhör.

jag kör mecenat el. membit (doktorand) - men har för mig att det skall fungera med csn också

Ok, får kolla upp csn då. Kåren där jag studerar hade tydligen slutat med Mecenat för att de inte höll sina löften och kortutskick.

• Oregistrerad
  • 2004-10-30 21:30

Mecenat- och CSN-kortet ger 10% resp 50% på Mecenat Apple Store!

Ursprungligen av el gringo:

jag kör mecenat el. membit (doktorand) - men har för mig att det skall fungera med csn också

Kort notis. Det är enbart Mecenatkortet och CSN-Kortet som ger 10% på alla hårdvara och 50% på mjukvara i Mecenat Apple Store.

Mvh Jonas Levin
Mecenat Apple Store

Mecenatkortet och CSN-kortet ges ut av Mecenat AB i samarbete med bl.a Apple.

Samma pris om man går in i vanliga Education Store, behövs inget kort då...

Ursprungligen av Leftrustle:

Samma pris om man går in i vanliga Education Store, behövs inget kort då...

Ok, jag får det till runt 6500kr med Education Store. Hur gör du för att få det till 4997?

• Oregistrerad
  • 2004-10-20 18:57

Idag kom mitt Logic Pro 7 med budbäraren. Mycket trevligt att komma undan med halva priset må jag säga, det gör det hela ännu lite roligare.

Jag lämnar därmed Cubase åren bakom mig och dyker ner i en ny djungel... manualernas tjocklek är dock lite avskrämmande. Påminner om de böcker jag har läst i samband med 5-10 poängskurset på universitetet.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-21 21:26