Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Oj! Det var inte pjåkigt! Min Athlon 1,3 GHz stendör efter 2 D-Verb med såpass många kanaler Skulle ge mycket för att överge min gamla peze-burk o köra ProTools på en mac istället...
Det hade varit cool att ta fram ett standardtest som många användare kan genomföra. Dvs ett standardspår och några standardinställningar, sedan får vi ett index på hur snabba olika burkar är jämfört med varandra. Bra ide?
Det hade varit cool att ta fram ett standardtest som många användare kan genomföra. Dvs ett standardspår och några standardinställningar, sedan får vi ett index på hur snabba olika burkar är jämfört med varandra. Bra ide?
riktigt lysande!!
nu e jag i o för sig tröttare än bockstensmannen men menar du att ha en "testfilsbank" där man hämtar en fil och sedan rapporterar in värden och resultat?
vore ju helt underbart, då man ibland "bara har en känsla av" att nåt inte rikgtigt stämmer men inte kan sätta fingret på det.
dessutom perfekt när man testar en ny maskin och inte har några referenser.
bra idé, helt enkelt!!
Låter lysande. Kan du inte ställa om klockan i servern till vintertid vid tillfälle så tidsstämplarna stämmer?