Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

nya iBook + Reason

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-10-25 19:18

Hej!
Jag är ny här och funderar på att köpa den nya iBooken, har tröttnat på windows nu... Hur bra fungerar den med t.ex. Logic 7 Express / Reason o.s.v.? På äpples hemsida står det att minimumkraven för Logic är 512 ram, kommer man undan med 256 och hur många kanaler kan köra samtidigt då?
Tack för svar!

reason är väldigt bra kodat och fungerar bra med lägre CPU-hastighet. hur det är med logic vet jag inte...

Ursprungligen av blomstrom:

Hej!
Jag är ny här och funderar på att köpa den nya iBooken, har tröttnat på windows nu... Hur bra fungerar den med t.ex. Logic 7 Express / Reason o.s.v.? På äpples hemsida står det att minimumkraven för Logic är 512 ram, kommer man undan med 256 och hur många kanaler kan köra samtidigt då?
Tack för svar!

Ursprungligen av blomstrom:

Hej!
Tack för svar!

Processorn är inga problem i båda fallen men när det gäller minne är det bara att uppgradera! Jag tycker att OsX börjar komma till sin rätt över 512MB så uppgradera omedelbart och detta gäller inte bara logic el reason utan alla prog.

1
Bevaka tråden