Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny iPod

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-10-26 20:07
Senast redigerat 2004-10-26 21:21
  • Oregistrerad
  • 2004-10-26 20:08

Fan 2minuter efter roboten;)

• Oregistrerad
  • 2004-10-26 20:10

Färgskärm och 60GB!!!!!!

Coooolt!

Men det var fattigt med information om den

Det verkar som om de nya färgpoddarna på 40 och 60 gig är lika tunna som den gamla 20 giggaren. Sålunda är original 40 gig tjockare än de nya 40 och 60 gig med färg.

• Oregistrerad
  • 2004-10-26 20:27

Fett coolt att skivomslagen visas i Now playing!

Grymt sugen på den nya iPod Photo. Ser riktigt läcker ut! Gillar tanken på att kunna ta med sig alla digitala bilder när man är på resande fot och visa för släkt och vänner... Sen att man får med skivomslag i färg gör ju inget heller..

/Stefan

• Oregistrerad
  • 2004-10-26 20:45

....vore klockrent om man hade kunnat koppla sin kamera till ipod photo o sen ladda över när man e på semester eller liknande....

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-10-26 21:10
Ursprungligen av patzy:

....vore klockrent om man hade kunnat koppla sin kamera till ipod photo o sen ladda över när man e på semester eller liknande....

Det kan man enligt vad apple skriver. Jag undrar lite om man kan ladda ned råformats filer från en canon kamera till ipod photo, och framförallt om man kan se råformatsfilerna på bildskärmen för att sedan ladda ner dom i datorn i hemmets lugna vrå. Någon som vet?? Någon som hittat mer info än jag lyckats med??

Ursprungligen av Kronér:

Det kan man enligt vad apple skriver. Jag undrar lite om man kan ladda ned råformats filer från en canon kamera till ipod photo, och framförallt om man kan se råformatsfilerna på bildskärmen för att sedan ladda ner dom i datorn i hemmets lugna vrå. Någon som vet?? Någon som hittat mer info än jag lyckats med??

Vart står det? Hittar det inte..

• Oregistrerad
  • 2004-10-26 20:58

Och den har längre batteritid! Helt sjukt bra!!

• Medlem
  • Mjölby
  • 2004-10-26 21:07

Kan man sedan utnyttja 2KKr's-rabatten vid samtidigt education-köp av iBook och iPod slår jag till imorgon.
Det får bli ett något senkommet firande av 200 inlägg på 99Mac.

Fy. Fan. Vad. Cool!

Men för dyr för mig, skönt det, slipper jag slösa än mer pengar

Diskussionen fortsätter i nyhetsforumet: http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=54489

1
Bevaka tråden