Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

DREAMHACK

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2001-09-12 17:12

Anmäl er nu!
Jag kommer med två burkar, en PC och en Mac. Om någon mer kommer så kan vi sitta vid samma bord (Dvs, om någon mer Macare kommer )

Ja, jag har skaffat pc... Ledsen
FAST trotjänaren och prestanda monstret G4an står kvar!

Jag kommer kanske, jag var där förra året och det ägde verkligen. Bland det roligaste jag gjort, dels på grund av gemenskapen med sådana människor man verkligen kommer överens med; och sen den sköna livsstilen! Inga regler, sov och ät när du vill, det finns alltid någon som är hungrig samtidigt som du

Vi får se ifall Martin ska dit.. det är inte omöjligt! 500:- känns dock lite ´harsh´

Jag tar med mig min egen dator till dreamhack!

800GB DLT jukebox är bra att ha "om" det finns något att kopiera på Dreamhack!

Det är ju alltid händigt att ha med sig en jukebox med plats för 18 och en halv månaders non-stop musik... ifall man skulle vilja ha alla album, någonsin i playlisten!

He... min halvblinda, 93-åriga mormor funderar på att köpa en Lamborghini Testa Rossa... Hon blir nog en jeeeekel på racewayen...

Ahh...Dreamhack...nördar...datorer...kilometervis av sladdar...torr luft...ljudet av tusentals spel...McDonalds-mat varje dag...snarkningar och väckarklockor från helvetet i sovsalen...sponsorernas gratis-prylar...feeetbandet... ...tillgång till tusentals hårddiskar

Dreamhack 2001 i Jönköping kommer att arrangeras 29/11 - 2/12.

99mac kommer att finnas på plats genom Martin Björnström och Venger (såvitt jag vet). Om fler ska åka kanske vi skulle kunna hitta på något?

• Medlem
  • Göteborg
  • 2001-10-22 16:39

var där 97-99 men nje lite för gammal nu tycker jag.. har tillgång till en massa mer hårddiskar hemma.. och.. fet leechar på jobbet.. så.. why tha fuck.. äta när vill kan man ju altid..

Dreamhack börjar på torsdag...vilka kommer?

pewe, är ditt hus byggt av hårddiskar?

Jag är på

/ [V]

Fixa upp en ftp med lite bilder från Dreamhacks egen "Mac hörna" det vore kul att se hur det ser ut

Dreamhack reportaget pågår i forumet "Nyheter". Där hittar du bilder med mera!

1
Bevaka tråden