Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Finns det inte någon inställning i Safari så att även länkar som normalt sätt skulle öppnats i nytt fönster öppnas i en ny tabb istället. Vet att det finns en sådan till Firefox med föredrar Safari. Eller finns det nån plugin kanske? (Ja jag vet att man kan hålla in "äpple-knappen" men det är osmidigt, och det bryter mot OS Xs principer )
Precis denna funktion har jag saknat så mycket i Safari så jag har blivit tvungen att gå över till Firefox 1.0RC på heltid. Kanske lite sorgligt men nödvändigt. Dessutom är jag helt torsk på det här med gestures som jag anser man inte kan leva utan. Denna function tillsammans med tabs gör att jag inte har något annat än Firefox att välja på.
Jag har förtydligat rubriken på denna tråd. Tänk på att det är viktigt att använda rubriker som beskriver ditt inlägg på ett bra sätt, då det tillkommer över 700 inlägg varje dag på 99mac.
Jag har förtydligat rubriken på denna tråd. Tänk på att det är viktigt att använda rubriker som beskriver ditt inlägg på ett bra sätt, då det tillkommer över 700 inlägg varje dag på 99mac.
Mats
Haha, tyckte väl att jag inte riktigt kände igen rubriken. Tänkte just be om ursäkt och skylla på att jag var trött när jag skrev den för jag kunde verkligen inte förstår varför jag formulerade mig så lustigt (syftande på din rubrik som du redigerat.). Haha, men ska testa den där grejen som den andra gubben skrev om. Jag kan skriva en rad om det funkar.