Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac-problem. Hjälp någon?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har ett problem som lyder som följande. När jag på eftermiddagarna och på kvällarna ska besöka 99mac så går det inte. Laddningen av sidan stannar precis innan sidan är klar och inget mer händer. Men om jag däremot besöker 99mac.se på morgonen som nu så fungerar allt perfekt. Jag har även testat att besöka 99mac.se på min windows-burk och tro det eller ej men det fungerar utmärkt även på kvällarna på den.

Kan tillägga att allt fungerade perfekt förra veckan. Kan det vara 10.0.6 som har stökat till det eller är det något fel hos 99mac.se?

Tacksam för alla hjälp

Har samma problem, igår var det hopplöst. Den stod och laddade flera minuter, sen tryckte man stopp och så kom sidan upp, fast saknade en del grafik. Samma för offtopic.

Ursprungligen av Leftrustle:

Har samma problem, igår var det hopplöst. Den stod och laddade flera minuter, sen tryckte man stopp och så kom sidan upp, fast saknade en del grafik. Samma för offtopic.

OK. Då är jag inte ensam om samma problem. För jag har precis samma problem som du beskriver. Och då kan vi dra som slutsats att det inte är något fel på min iMac G5 utan det är något fel hos 99mac

Nu gäller det bara att 99mac åtgärdar detta problemet, är ju inte så jätte kul att inte kunna besöka Sveriges helt klart bästa forum

• Oregistrerad
  • 2004-11-10 07:50

Låter som om någon bannerserver krånglat....

1
Bevaka tråden