- Eva
- Medlem ●
- Sundsvall
Glöm ej att värma poden,
den kan dessutom lätt hamna i modden.
Stoppa den vita i denna socka
fast ta ur den innan du ska docka.
Posten har precis kommit med mina iPod socks. Jättefina, ALLA borde ha sådana.
iPoden har nu på sig en blå-turkos socka och min Ixus har fått låna en orange. Alltså, dom är så fina att det nästan inte är klokt. Hmm, vad mer kan man klä i sockar????
Posten har precis kommit med mina iPod socks. Jättefina, ALLA borde ha sådana.
iPoden har nu på sig en blå-turkos socka och min Ixus har fått låna en orange. Alltså, dom är så fina att det nästan inte är klokt. Hmm, vad mer kan man klä i sockar????
Ta bilder! Jag har icq 78300353 och ichat bjornstrom@aim
Sätt lite fart oxå
Sätt lite fart och sätt lite fart - jag måste ju hinna julshoppa också
julshoppa är väl sånt man gör på julafton (eller möjligen den 23e) ?
men snälla nån... Är inte allt det vi gör eller diskuteras här ett i-lands problem.
???? i don´t think so. Eller det beror på hur du definierar i-land. Har diskuterar mac i flera år med mina kompisar i Argentina. Buenos Aires har också bra mycket större Apple Centers än Stochkolm
(med iMac G5 på lager!).
Har själv beställt 2 lådor för att ge bort som julklappar!
???? i don´t think so. Eller det beror på hur du definierar i-land. Har diskuterar mac i flera år med mina kompisar i Argentina. Buenos Aires har också bra mycket större Apple Centers än Stochkolm
(med iMac G5 på lager!).
Har själv beställt 2 lådor för att ge bort som julklappar!
Ok allt kanske inte kan kallas ett i-landsproblem men när man kallar detta med ipod sockorna för en i-landspryl så finns det gott om detta här.
Vad hände med "snyggast designade mp3-spelaren"? Varför inte släppa en sockvärmare med USB-kontakt så att man kan torka sockan med datorn om den blir blöt? Eller klädnypor med appleloggan i relief? Jag ger mig sjutton på att en massa folk här skulle tycka det var jättesmart även om de kostade 200 spänn för tio stycken.
Argentina – är det ett u-land menar du?
Hursomhelst, uttrycket "dagens i-landsproblem" brukar användas angående något riktigt onödigt – inte om alla problem i ett u-land.
Hursomhelst, uttrycket "dagens i-landsproblem" brukar användas angående något riktigt onödigt – inte om alla problem i ett u-land.
Vad som är onödigt eller inte kanske kan diskuteras.
ipods socks är väl inte onödiga? Jag tycker de är jätteroliga och blir glad av dem. Alltså inte alls onödiga i vintermörkret.
och ja, har bott där, åker dit varje sommar och har fortfarande inte träffat en enda som tycker att de tillhör el primer mundo. Ville bara berätta att det finns mac användare överallt och att skillnader mellan länder är kanske inte så stora som ni tror. Uttrycket i-lands prylar känns bara fånigt.
ipods socks är väl inte onödiga? Jag tycker de är jätteroliga och blir glad av dem. Alltså inte alls onödiga i vintermörkret.
och ja, har bott där, åker dit varje sommar och har fortfarande inte träffat en enda som tycker att de tillhör el primer mundo. Ville bara berätta att det finns mac användare överallt och att skillnader mellan länder är kanske inte så stora som ni tror. Uttrycket i-lands prylar känns bara fånigt.
Jag håller med om att uttrycket är fånigt.
Då har vi två som tycker uttrycket är fånigt och en (jag) som tycker sockorna är fåniga. Ni leder!