Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Voicechat...

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

är ju något som en del säkert har efterfrågat till mac, fanns ju bland annat roger wlco där ett tag för gamla hederliga macOS8 om jag inte missminner mig.

Sattes själv i ett mindre huvudbry över detta nu under WoW-betan. Har ett par polare som spelar ofta och som nu satt med Roger Wilco... som den enda macanvändaren kände man sig lite utanför iom att man inte hörde vad som sades utan bara fick korta meddelanden skrivvägen...
så vi provade Skype...

fungerar finfint att låta ligga och köra i bakgrunden och vips har man en voicechat in game... har endast provat med att vara 2 personer och skypes begränsning är tydligen 4... men det verkar fungera smidigt och mellan plattformarna, kan kanske vara ett sneakalternativ när det ändå inte finns så mycket annat för oss macanvändare i voicechat-sammanhang.

http://www.skype.com

för dem som det lyckats gå helt förbi...

skype funkar utmärkt som voicechatt.. klienten är dock lite ostabil på min burk och krashar gärna men med lite patchar så blir det kanon!

1
Bevaka tråden