Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Det är trist att man faktiskt inte verkar kunna klara sig utan Microsoft-produkter trots att man kör mac. Att surfa runt på Telias hemsida är för mig en omöjlighet då Safari verkar tro att alla deras *.do-filer ska tankas ner på skrivbordet (fråga mig inte vad dessa är fär det har jag inte en aning om). Dock vet jag att Interet Explorer verkar förstå vad dom är till för för Internet Explorer öppnar länkarna korrekt. Eller har jag bara missat nån inställning i Safari? Ni kan ju gå in på www.telia.se och ta Privat > Produkter och tjänster > Bilden med "3G-bruden" så har ni ett exempel på en länk som inte funkar i Safari för mig.
mm det gör det kanske. tänkte köra firefox men har ju alla autoformulär och favoriter i safari. sen har jag problem med att scrolla på sidor i firefox. det hackar nått jävulskt. min stackars lilla 700mhz:are klarar inte såna där avancerade program som firefox
nu funkade den för mig med men ibland fungerar inte dom där *.do-filerna. på tal om *.do, kan man söka så i finder efter typ *.jpg för att söka efter filer med filändelsen jpg?
Finns det någon som gillar telia??
Vi behöver väl inte bli arga på safari bara för han inte gör det!
Ja det är faan sant. Hehe, skulle fråga dom en sak angående min nyinköpta 6630, det är nämligen så att även fast jag har ett none-3G kort i så söker den efter 3G-teckning hela tiden så det går typ inte ringa med den. Ganska frustrerande faktiskt
Ja det är faan sant. Hehe, skulle fråga dom en sak angående min nyinköpta 6630, det är nämligen så att även fast jag har ett none-3G kort i så söker den efter 3G-teckning hela tiden så det går typ inte ringa med den. Ganska frustrerande faktiskt
nu funkade den för mig med men ibland fungerar inte dom där *.do-filerna. på tal om *.do, kan man söka så i finder efter typ *.jpg för att söka efter filer med filändelsen jpg?
det är bara att söka på .jpg. skippa * . du sparar en tangenttryckning, m.a.o.
Förvånande att det skulle bli konstigheter med scrollen på en Mac med 700 Mhz G4. Har inga som helst problem med min G4/450 MP, det fungerar snabbt och bra.
jag har ett annat problem med safari som gör att bilden inte uppdateras korrekt när jag scrollar. så bilden visas felaktigt. så då får jag scrolla upp och ner ett par gånger för att bilden ska bli rätt. eller trycka på command+a för att markera all text. då brukar den bli rätt igen.