Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dreamweaver MX hänger sig med modemuppkoppling

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-11-20 13:24

Hej!
Bostream tar fem fina veckor på sig att flytta mitt abonemang. Under tiden så använder jag mig av mitt modem. Men så fort jag ska putta upp lite större filer, filer runt två Mb. Det gäller både bildfiler och Mp3:isar. Kör MX 7.01 under 10.3.6. Väldans jobbigt, har ni en aning om vad detta beror på?

Kimpen

Dreamweaver är kodat av ett gång dönickar. Kör med en riktig FTP klient. Transmit är grym! www.panic.com

• Medlem
  • Karlstad
  • 2004-11-21 11:07
Ursprungligen av kimpen:

Hej!
Bostream tar fem fina veckor på sig att flytta mitt abonemang. Under tiden så använder jag mig av mitt modem. Men så fort jag ska putta upp lite större filer, filer runt två Mb. Det gäller både bildfiler och Mp3:isar. Kör MX 7.01 under 10.3.6. Väldans jobbigt, har ni en aning om vad detta beror på?

Kimpen

Det lär finnas nån extension som hindrar att DWs FTP kopplar ner sig i onödan. Om du har tålamod, så kan du väl kolla runt på Macromedia Extension Exchange eller vad det heter. (Jag har inte besökt den på tre år - sen dom släppte den nuvarande webbplatsen med flash och rtf och skit som gör att den är fullkomligt obrukbar).

1
Bevaka tråden