Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad händer med mitt skrivbord?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

När min dator gått ner i vila. Manuellt och jag sen startar den igen, är allt så mycket större. Varför gör den så och hur kan jag fixa det? Sen får jag också ofta krascher på program efter vila. "Internet Explorer har oväntat avslutats" Varför gör den så mot mig?

Har du testat något städverktyg typ Cocktail?

Nej, det har jag inte iofsig. Ska försöka med det då.

Du kör väl regelbundet reparera Skivbehörighet.

Sen är Cocktail bra som Anders säger, men hantera det programmet med viss försiktighet, kör inte rubb och stubb om du inte vet vad det som ska hända.

MacJanitor kör ju samma script som Cocktail gör.
Bra att köra det enligt anvisningarna.

Det som händer efter vila kan ju ha att göra med att din plistfil som sköter vilan har fått spader på nåt vis...
Vad hade du för dator och OS

Jag körde en del av Cocktail..och den har gått ner i vila efter det en gång. Ok då iallafall, men det betyder ju inte att det är ok nästa gång..

Jag har en dual 1Ghz och OS 10.2, men har väl den senaste uppdateringen. Men strulat lite innan ändå ju. Ska ta med datorn till de som har hand om personalköpet på onsdag. Förhoppningsvis ska de fått de nya fläktarna oxå. Sen ska de kika igenom den lite.

1
Bevaka tråden