Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Spel: Warcraft III: The Frozen Throne När: Torsdag 25 november, med start kl 20.00 Var: Battle.net's Northrend-server. Kanal "MacGamers". Hur: Warcraft III med expansionen The Frozen Throne.
Om du tycker att detta verkar kul, passa även på att läsa lite om vår spelklan i denna nyhet.
Jag får se när jag kan slita mig från labbsalen.
Isf kommer jag spela RoC om andra sådanna spelare finns inne. Är inte bra för fem öre dock. Kört massa custom maps senaste tiden
Ska bli intressant att se hur många som dyker upp. Tanken att bilda klan i Warcraft III ser allt sämre och sämre ut. Vid en av spelkvällarna var vi sååå nära att få ihop tio användare... men vi slutade tyvärr på nio som max.
Om det inte finns tillräckligt intresse så börjar det bli läge att plocka bort WC3 från klansidan...
Finns det INGEN mer där ute som vill köra? Vi har gått från expansion till originalspelet. Vi behöver bara en enda person till för att skapa en klan nu
haha det var skoj!
två vunna matcher torts att jag kom in sent.
men men som tur var, var inte amicitia så stark som jag var rädd för för då hade vi förlorat mot henne och Ductic.
Mer sånt här det var länge sedan! Kul att få dominera med Undead när bobabbobelitto inte var med.