Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Precis vad jag tänkte på. Borde det inte gå att fixa något i Chalmers kårhus? Givetvis inte det coolaste stället på jorden, men Björnström kan inte kräva för mycket! Sen kan man ju boka bastun och poolen också. Härligt att se ett gäng nakna macare!
Hallå där.... Verklighetsuppfattning tack! Det har ju för fan vunnit pris!
Runan är snordyrt och tillhör högskolan. På tok för stort också. Annars vet jag inte vart man skulle kunna tänbkas vara på Chalmers... VR kanske? Har ju fast projektor och grejer.
En torsdag... Jag har lite då, men kan nog slita mig! Vet inte riktigt någon bra lokal dock. En kompis äger iofs Bommens Salonger, men det är nog inte gratis att abonnera.
Torsdag 16:e December 18.00 - 22.30 låter mycket bra för min del, då jag reser till Sveriges framsida för julledighet redan på 14 dec. Ingen kunskap om bra lokaler har jag, och då jag skall bo hos min syster boende i i Angered, där beväpnade rån mot macägare förekommer så är nog låna festlokal via hennes hyresvärd nog lite för vågat.
Det har varit tyst ett tag så jag får passa på att förtydliga mitt intresse. Dagen är bokad för detta ändamål men jag har inget bra förslag på plats utan hoppas på er som bor i stan;) Vi kanske skall börja lista oss så vi vet hur många eller hur få som kan.