Hej,
jag ska ha en ny bärbar och vinglade mellan en Sony Vaio VGN-A297 eller Dell's nya Inspiron 9200. Ett krav från damen där hemma är att det skall vara en 17" skärm.
Nyligen öppnade Apple Store i Malmö och jag kom att tänka på att de har förmodligen Vaio'n, för att Apple och stil känns synonymt för mig :-), vilket är väldigt ovanligt. Finns typ bara på Sony Center vid huvudstaden. Jag gick iaf dit och mycket riktigt hade de Vaio'n och den är helt klart den snyggaste bärbara PC'n samt har en fruktansvärt bra skärm.
Men jag råkade även kolla in PB'na också och det var ju ett misstag, lätta, snygga och låga..... dock något dyra... det skiljer iofs inte mer än en 3-4k mellan den och en Vaio.
Nu har jag börjat överväga den då jag surfade in på apple.se och kollade in sortimentet. Jag vill HA iLife :-). Airport Express är ju 100 gånger snyggare än vanliga routers.
Nu till mina frågor..
Är om Apple protection plan är något som är värt att skaffa, det är väldigt dyrt om man skall vara snäll..
Samt undrar jag om någon här som kör PB 17" med 128MB kort har några åsikter att vidarebefodra.
Jag undrar om pb'n hörs mycket?
Någon som använder 5400 disken? hur mkt hörs den?
Videoredigering? hur går det?
Jag har inte hunnit kolla allt, finns det någon snygg minneskortläsare? SD är enda kravet.
Nån som använder AP med HSB-Bolina?
Det var nog de frågorna som finns kvar men jag kommer snart på fler