Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen...men snart

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå

Nu ska jag byta får dumburken windows till mac. En PB 12" med 768Mb och en Ipod mini. Ska komma runt nästa vecka, har jag väldig tur denna vecka(håller tummarna för det).
Men jag har läst på forumet att när man laddar batteriet kan man starta datorn så länge man första gången inte avbryter laddningen. Går det, blir inte batteriet bättre om man låter den ladda i fred, och när man laddar mobiltelefoner brukar man säga att man ska ladda de längre än nödvändigt.
Hur har ni gjort som har Ibook eller en PB? Är det desamma med Ipoden också, att man ska ladda den länge innna man startar den?

Annars så går jag och väntar och väntar, kan inte dagarna gå lite fortare.

• Medlem
  • 2004-11-30 09:21

http://search.info.apple.com/?search=Go&lr=lang_sv&kword=&q=batteri

- det är mycket myter och snack kring batterier. Ovan är en sökning på apples supportsidor. Det står lite matnyttigt där som svarar på dina frågor.

Lycka till med p-booken och poden. Det blir grymt.

Ursprungligen av robkar928:

Hallå

Nu ska jag byta får dumburken windows till mac. En PB 12" med 768Mb och en Ipod mini. Ska komma runt nästa vecka, har jag väldig tur denna vecka(håller tummarna för det).
Men jag har läst på forumet att när man laddar batteriet kan man starta datorn så länge man första gången inte avbryter laddningen. Går det, blir inte batteriet bättre om man låter den ladda i fred, och när man laddar mobiltelefoner brukar man säga att man ska ladda de längre än nödvändigt.
Hur har ni gjort som har Ibook eller en PB? Är det desamma med Ipoden också, att man ska ladda den länge innna man startar den?

Annars så går jag och väntar och väntar, kan inte dagarna gå lite fortare.

Jag vet att man ska försöka ladda ipoden max ca 4-5timmar första gången, och så tror jag att det ska vara med pb också... :rolleyes:

Jo det är väl säkert så.....får se sen när den kommer...

1
Bevaka tråden